CLUB HANDBOL VILANOVA DEL CAMI

BENVINGUTS AL HANDBOL FEMENÍ

Els nostres cursos .

No ho dubtis .

Volem tenir una oferta de qualitat per a tots els que vulgueu començar a practicar handbol. Amb el curs de tecnificació que fem cada estiu volem que tots els nens de la nostra ciutat i properes gaudeixin dels millors entrenadors de la manera més divertida possible.

És estiu però no ens podem oblidar de practicar esport i per als nostres fills és molt important .

Amb el curs específic d’entrenament de porteres volem formar de la millor manera a una de les parts mes importants del nostres equips , i moltes vegades la menys valorada. Per això volem entrenaments de la màxima qualitat .

Oferta esportiva .

Al nostre club trobareu el lloc ideal per a la pràctica de l' handbol .

Com tots sabem els esports de pilota destaquen per la combinació de diferents seqüències de moviment : caminar , córrer , frenar , saltar , esprintar , etc.

I tot això s’ ha de combinar amb la tècnica individual , la tàctica i l’ esperit d’ equip. Sense tots els components junts no podríem gaudir del espectacle que ens ofereix un bon partit d' handbol .

Posi's en contacte amb nosaltres i amb molt de gust els enviarem la nostra oferta completa amb els horaris d’ entrenament de cada categoria .

CLUB HANDBOL VILANOVA DEL CAMI
PL. DELS HORTS 1
08788 VILANOVA DEL CAMÍ

Telèfon: 637533419 637533419